foLlOweRs

Wednesday, February 16, 2011

Kenangan bersama Kelab Penjara di Sibu


   Waktu nie aku berpartner.. kami bertiga bersama Abg dan Abg (OKU) memang aku berniat berpartner (OKU).. Abg tu satu org pun tak nak brpartner dgn Abg (OKU). Dia ada bakat mcm yg lain dan mainan lebih dari aku..... tak rugi juga. Masalah kami juga pasal perhubungan komunikasi... fuhh! pening kepala kerna Abg tu.. dan Abg satu lagi yg ala2 pandai komunikasi dgn Abg (OKU) tapi ok juga sebab dah lama kenal Abg (OKU) tu. Pertandingan tu diadakan selama 2 hari je... sabtu dan minggu mana ade org keje... dan aku ponteng.. eh ehh ... tak lha aku ambik cuti pasal memang tak nak miss pertandingan tu... ala isi dan kuku heheehhh.... Pertandingan sengit bakat yg hebat dan aku berusaha mengejar... kalau kalah ade juga rasa nak nangis tapi dah adat kan hehehe... Alamak! lupa kenalkan Abg satu lagi... Abg tu staf Jabatan Penjara dan dia cikgu Petonq aku juga. Setiap pelajaran yg cikgu aku ajar takkan aku lupa sampai bila2....

No comments:

Post a Comment