foLlOweRs

Thursday, February 28, 2013

Wahh,,, lamanye tak post something kat blog nie. Hai rakan blog... u all apa kabar? Tahun nie saye sibuk.. banyak benda nak buat urus. Dah ade keja nie yang buat saye sibuk,, lama tak jenguk blog nie.
     Dengar-dengar ade orang gosip-gosip hal kite, ala jangan sentiasa sibuk hal kite.. cuba buat keja yang berfaedah ckit. Masing-masing buat keje sendiri takyah sibuk sesangat hal kite.
      Yang lepas tu.. biarlah lepas, dia takkan kembali kat awak. Usah ingat cinta fantasi awak tu. Saye tahu awak sentiasa tengok blog nie. Usah di ingat pesanan  yang dia bagi kat awak, dah lumpuh pun. Cinta sampai mati di akhir message si boy konon je tu. Macam-macam message hal dulu, macam budak-budak tadika... nonsense..
       Kata dilamar nak bertunang, kalau tunang tu buat cara tunang. Nie asyik tukar pasangan je. Kan tu digelar perampas milik orang. Dulu kata kite yang perampas, tak pasal-pasal awak yang perampas sebenarnya... muka tebal sangat sebab tu tak sedar diri.. tak malu dengan kelakuan sendiri. Kalau dah menipu sape nak percaya kat awak.
         Lepas nie fikir dulu bila buat kenyataan.. jangan merepek banyak sangat boleh tak.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete