foLlOweRs

Tuesday, November 23, 2010

sAyaP cIntA

pertAma kali kita berkenalan,
kenalan melalui media massa,
di sana adanya bicara tanpa pertemuan,
di sana aku mengenal dirinya,
aku tak menyesal dengan luahannya,
walau hanya seketika mengenal,
walau hanya berapa ketika,
kau telah meluah perasaanmu,
sehingga aku turut terlena di buai asmara,
setelah dirimu meluah segalanya,
kini hati ku telah kau rampas
dengan kejamnya......
degupan jantungku tak henti-henti,
bila ayat-ayat cinta yang dipersembahkan kepadaku....
masa telah berlalu dengan pantasnya,
di suatu ketika kita cuba merancangnya,
dengan suatu pertemuan pertamakalinya,
di saat aku menemuimu,
cahaya dahulunya suram menjadi terang,
bermulalah kisah percintaan kita
dan aku telah menemui cinta sejatiku........................

No comments:

Post a Comment